Το ποδήλατο συνδυάζει άσκηση, βόλτα και διασκέδαση.

Το ποδήλατο αποτελεί την πιο ιδεώδη μορφή σωματικής άσκησης και αθλητισμού (μαζί με την κολύμβηση και το σκι αντοχής).

Ποδηλατώ σημαίνει γυμνάζω το σώμα μου και αποκτώ καλή φυσική κατάσταση. Ένας ποδηλάτης έχει πολύ καλύτερη φυσική κατάσταση από έναν συνομήλικο του ώστε να αισθάνεται νεότερος.
Ποδηλατώ σημαίνει αποκτώ σωματικό κάλλος.
Ποδηλατώ σημαίνει αποκτώ ρώμη, δυνατούς μυς και τένοντες.
Ποδηλατώ σημαίνει αποκτώ αντοχή και σωματική ισορροπία.
Ποδηλατώ σημαίνει αποκτώ ευλυγισία, ισχυρά κόκαλα και αρθρώσεις.
Ποδηλατώ σημαίνει αποκτώ καλά αντανακλαστικά.
Ποδηλατώ σημαίνει ισχυροποιώ την άμυνά μου απέναντι σε τραυματισμούς.
Ποδηλατώ σημαίνει ισχυροποιώ το ανοσοποιητικό μου σύστημα, την άμυνα του οργανισμού μου και τους μηχανισμούς αυτοΐασης, δεν αρρωσταίνω, απαλλάσσομαι από παθήσεις και εδραιώνω την υγεία μου.
Με το ποδήλατο διατηρώ υγιή την καρδιά μου και μειώνω σημαντικά τον κίνδυνο καρδιακού επεισοδίου.
Με το ποδήλατο απομακρύνω των κίνδυνο παθήσεων όπως το ζάχαρο, η χοληστερίνη, η αρτηριακή πίεση κ.λ.π.
Με το ποδήλατο μαθαίνω ένα σωστό τρόπο ζωής και κερδίζω ποιότητα ζωής.
Με το ποδήλατο εξανεμίζω τον κίνδυνο παχυσαρκίας που προκαλεί η κακή διατροφή και η καθιστική ζωή.
Με το ποδήλατο χάνω πολλές θερμίδες, δεν περιορίζω την διατροφή μου και ξεχνώ τις δίαιτες.
Με το ποδήλατο αποκτώ καλύτερες διατροφικές συνήθειες, καλύτερες καύσεις του οργανισμού και καλύτερο μεταβολισμό.
Με το ποδήλατο αποτοξινώνω τον οργανισμό μου.
Με το ποδηλατο οι εξαρτήσεις και οι καταστροφικές για την υγεία συνήθεις όπως το κάπνισμα, τα ναρκωτικά, το αλκοόλ, το ξενύχτι, το στρες και η καθιστική ζωή, χάνουν την εξουσία τους στον άνθρωπο.
Το ποδηλατο δεν εξασθενεί τα εγκλωβισμένα παιδιά και τους αδυνάτους στις πόλεις.
Με το ποδηλατο αναζωογονώ το σώμα και το πνεύμα.
Με το ποδηλατο πετυχαίνω οξυγόνωση αίματος και εγκεφάλου.
Με το ποδηλατο πετυχαίνω σωστή ρύθμιση του βιολογικού ρολογιού.
Με το ποδηλατο πετυχαίνω καλύτερη προσαρμογή στις καιρικές συνθήκες ώστε να μη κρυώνω τον χειμώνα και να μη ζεσταίνομαι το καλοκαίρι.
Με το ποδηλατο συμβάλλω στην βελτίωση της δημόσιας υγείας.
Με το ποδηλατο συμβάλλω στην μείωση κατανάλωσης αντιβιοτικών.
Το ποδηλατο είναι ένα ασφαλές και υγιεινό μέσο που συμβάλει στην μείωση των ατυχημάτων.
Το ποδήλατο συνδυάζει άσκηση, βόλτα και διασκέδαση.
womenscycling.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου